Pro koho je Vaše služba vhodná? Jsme tu úplně pro všechny, kteří neposílají desítky zásilek týdně, a kteří chtějí mít vždy jistotu, že se mohou obrátit na jednu společnost, jednu osobu, která jim pomůže zvolit vhodnou službu a za rozumné peníze. Zajistíme Vám přepravu z bodu A do bodu B a vyřídíme veškerou administrativu spojenou se zasíláním. Jaký druh zásilek s Vámi mohu poslat? Ať chcete posílat dokumenty, vzorky, balíčky, nebo palety, tak vždy hledáme vhodná řešení, které splní Vaše očekávání. Spolupracujeme s různými dopravci, a proto je sortiment našich služeb opravdu široký. Jak zjistím cenu za přepravu? Poptat cenu a možnosti přepravy můžete emailem, telefonicky, nebo registrací do aplikace Moje BUBO.
Mobil: +420 731 345 733
E-mail: obchod@bubotrans.cz
Jak objednám? Pro poptávky a objednávky využívejte prosím našeho emailu: obchod@bubotrans.cz
Pro pravidelnou přepravu můžete využít naší aplikace Moje BUBO.
Aplikace nabízí řadu výhod ke spravování Vašich zásilek včetně kalkulací, historií objednávek a kontaktů na jednom místě.
Kam všude mohu zásilku poslat? Vaší zásilku můžete s námi posílat v zásadě kamkoliv po celém světě různými druhy služeb od různých dodavatelů. Je pro nás důležité být flexibilní a mít vždy řešení, které splní Vaše očekávání. Každá destinace má však svá pravidla na dovoz a vývoz určitého zboží. Proto je vždy před odesláním lepší ověřit restrikce v zemi příjemce a předejít tak třeba zdlouhavému celnímu řízení. Proč jste tak levní? Jak to Funguje? Je potřeba si uvědomit, že sazby přepravců jsou postavené na slevách, které se odvíjí od toho, kolik zákazník posílá zásilek, nebo kolik za přepravu utratí. U nás to ale funguje jinak. V přepravě působíme jako zprostředkovatel, mezi zákazníky a dopravci. Vytěžujeme letecké kapacity a nákladové prostory, proto získáváme u různých dodavatelů zajímavé objemové slevy, které Vám můžeme nabídnout. Přeprava tak s námi může být i výhodnější než v porovnání s konkrétním dopravcem. V čem je Vaše přidaná hodnota? Jsme parta, co má v oboru více jak 10 let zkušeností a snažíme se dělat věci trochu jinak, než korporátní dopravci. Vše je o přístupu, komunikaci a o férovém jednání. Naše hlavní atributy jsou: Flexibilita, výhodné ceny a spolehlivost.. Co Vám skutečně nabídneme navíc, je pestrá nabídka servisů (máte u nás vždy možnost vybrat si tu nejoptimálnější službu, kterou potřebujete). Výhodnější ceny? Objemové slevy a letité kontrakty jsou předpokladem úspory s námi. A spolehlivost? Postaráme se hlavně o celý průběh dopravy včetně aktivního sledování Vašich zásilek na cestách. Získáte tak jednu firmu, jednu službu, jednu osobu, na kterou je vždy spolehnutí, a které záleží na Vašich potřebách.. Kde mohu zásilku sledovat? Stav Vaší zásilky Vám ochotně zjistí náš zákaznický servis. Pokud však znáte číslo zásilky dopravce, můžete zásilku sledovat online na našich webových stránkách www.bubotrans.cz. Nebo na stránkách dopravce, u kterého je služba objednaná.
DHL - TNT - Fedex - UPS - GLS
S kým spolupracujete? Vždy nám jde především o spolehlivost a hladký průběh přepravy. Proto spolupracujeme s ověřenými dopravci jako např. DHL, TNT, UPS, Fedex a s dopravci, se kterými máme dlouhodobé zkušenosti. Pojištění zásilky - odpovědnost dopravce Zboží je vždy ze zákona kryto úmluvou (CMR). Tato odpovědnost pokrývá náklady spojené se ztrátou či poškozením zboží. U dopravců: (DHL, TNT, UPS, Fedex, GLS, DPD) je toto krytí:
U letecké přepravy 20 EUR/1 kg zboží. U pozemní přepravy 10 EUR/1 kg zboží.

Zásilku je možné nad tuto úmluvu u nás připojistit. Přepravci si při pojištění účtují 1% z hodnoty zboží. U dokládek je zboží pojištěno individuálně. Zpravidla do částky 1 mil. CZK.
Jak zabalit zásilku? Kvalitně a bezpečně zabalená zásilka je předpoklad k úspěšnému doručení bez komplikací.
I když spolupracujeme s profesionály, kteří by měli o zásilky pečovat jako v bavlnce. Tak zásilka při dopravě prochází mnohdy několika překladišti. Zásilka tak trpí zvýšenou manipulací, kde může dojít k pádům a otřesům. Balení je totiž rozhodující faktor i při řešení případné reklamace. Proto je zboží potřeba balit opravdu kvalitně.
Pro pravidelnou přepravu Vám můžeme poskytnout zdarma i obalové materiály pro dokumenty a balíky do 25kg.
Ohledně balení Vám vždy rádi poradíme. Jak správně zásilku zabalit se můžete dozvědět i v našem manuálu.
Jak případně službu reklamovat? Občas se bohužel může stát, že služba neproběhne úplně podle představ. Reklamaci vyřizujeme za Vás u konkrétního dopravce, který má na vyjádření 30 denní lhůtu. Pro kladné uzavření reklamace je třeba dodržet následující body.
U poškozeného zboží Je nutné předem informovat příjemce o tom, aby zkontroloval při doručení obal a stav zboží. Pokud je viditelně poškozený obal, či zjevné poškození obsahu. Je nutné zapsat škodový zápis přímo na místě s kurýrem. Důležitá je i fotodokumentace ze strany příjemce, aby bylo poškození vidět.
Reklamaci musíme podat do 3 pracovních dní od doručení zásilky. Při reklamaci poškozeného či ztraceného zboží od Vás budeme potřebovat: Podrobný popis zboží. Fakturu prokazující jeho hodnotu. Fotografie a dokumentace, které by pomohly reklamaci kladně vyřešit. Při uznané reklamaci Vám peníze vrátíme na základě škodné faktury na Váš účet. Ohledně reklamace nás kontaktujte na e-mail: obchod@bubotrans.cz .
Proclení zásilky V rámci přepravy pro Vás zajistíme i celní služby na vstupu i výstupu zásilky. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.